World of Goo w planie wydawniczym CITY Interactive

World of Goo - produkcja niezależnego studia developerskiego 2D Boy, składającego się raptem z dwóch osób, to chyba największa niespodzianka końcówki 2008 roku.

Gra ta początkowo pojawiła się jedynie w systemach elektronicznej dystrybucji, ale coraz odważniej zaczynają po nią sięgać tradycyjni wydawcy, w tym nasze rodzime CITY Interactive.

Prosta, logiczna gierka o uroczej oprawie audio-wizualnej podbiła już serca wielu posiadaczy PC i Nintendo Wii, zbierając przy tym niesamowicie wysokie oceny od branżowych mediów (według GameSpy produkcja zasłużyła na 100%). Średnia World of Goo na Gamerankings to około 92%. Gra studia 2D Boy jest znakomitym przykładem na to, że niezależni developerzy niejednokrotnie tworzą produkty ambitniejsze i dające o wiele więcej radości, niż kolejne części słynnych serii, ocierające się o syndrom „odgrzewanego kotleta”.

Wracając do faktu, że CITY Interactive ogłosiło chęć wydania World of Goo na terenie naszego pięknego kraju, warto napisać o szczegółach dotyczących tego wydarzenia. Gra trafi na półki sklepowe w lutym przyszłego roku, a potencjalnych nabywców powinna ucieszyć szczególnie wizja stosunkowo niskiej ceny. Została ona ustalona na 19,99 złotych, co w porównaniu z 19,99 USD, jakie trzeba za produkcję zapłacić na Steam, wydaje się być bardzo korzystną ofertą.

Źródło:
Damian "Rams" Ramsik - GRY-OnLine


Klemens
2008-12-11 18:15:43